Monday, November 1, 2010

Thanks cik tatod kerana membantu sign in semula..ala malu asyik tnye cik tatod je lau nak up date blog ku ini hahahahahahahaha..
hari aku akn mule semula menulis berkenaan dri ini .. yelah kan blog diri sendiri kan kan kan...badan waktu ini sungguh lesu kerana brmain badminton sehgga jam 1 am semalm,bangun tdor aku dapt merasakan seperti mahu amik cti aje tp mngenangkan 291 wargaemas yang ku sayangi ku gagahi jua badan ini(cik simah dengan cik osni tetap no 1 ye ) punch jam 6.54am memulakan tugas dengan perut yang lapar mula mengusai dri x pe jap lg buat kopi o, memulakn tugas degn bismilah ku capai pen memulakn tugas rutin ku seperti biasa dengan hati yang berbunga kerana mengenangkan 2 hari lg boleh aku pulg kekmpg yag disygi untuk mkn sedap2 yg di msk ibu ku(syok lorh) rindu kt mak pun ye gak. Orait
mari bersenam bersama ku ..... itu rutin yg aku rase palg best sebab leh tgk gelagat wargaemas kat tmpt kerja kau di awal pg contohnye ku dongak kepala ke langit wargaemas ade yg ikut ade yg buat deeek diorg jetp tu semua bt aku gembira berada disini selama mana pun. siap nyanyi lgu NegaraKu apelgi ye sarap toh( aku tumpg sekaki.....nilah satu faktor aku leh beerjiamt duk kat jb ni)(hahahahahaah) sejak krje kat cni tekak aku ape je leh masuk tp ble blik umah mak aku cerewet pule ( nak ayam aje)(anak omak katekan) ala jam dah kul 2pm le aku kne mnyambug tugas yg tergendala td orait x pe nnti akann ku sambg penulisan tentg diriku ini lg kerana ku memg minat menulis benonye. k chow cikong nnti kan ku smbg utk post yg baru lastly utk penulisan kali ini ku ingin ucapkan time kasih pde kakak kesayangan ku rencik tatod(i lap u)

1 comment:

  1. ekekkee..kasehmu diterime adikku..chaiyok2...bleh ash bakat sbgai penulis ni..sile jgn mls update blog ari2..nnt sy akn tlg msukkan nuffnang dlm blog kamu ni..ok sekian terima kaseh

    ReplyDelete