Sunday, November 28, 2010

Akhirnya cita-cita aku tercapai~alhamdulillah

Assalamualaikum..lame x update blog aku ni..bkn ape, x smpt ler ( padahal malas ).ok posting kali ni aku nk memanjatkan Syukur Alhamdulillah kepada Tuhan yg maha Esa kerna telah memakbulkan cita-cita dan impian aku utk memiliki sebuah motosikal ala-ala AZROY ( gile-gile remaje tu lah.. ). Tanggal sehari sebelum aidiladha hari dgn izinNYA dpt jugak aku mmbawa motor idaman aku nih, Kawasaki KLX 150cc.

**nila rupe motor yg aku idam2 dan impi2kan
( smpai terbawak2 dlm mimpi..eiicehh )

**close up KLX 150cc perrghhh..azroyy!!!!!

**testing..testinggg..azroy!!!! amarekaa....


ok. berkat duet yg ade pejam mate aje aku leburkan 9.1k, dan sahlah motor idaman ni menjadik HAKmilik kekal aku.Syukur...Syukur..Syukur Ya Allah..akhir kate..( nk type lgik tp line mcm hampas kelape la plak! ) aku gembira....sgt2..dan rase sgguh berpuas hati...Salam...=)

No comments:

Post a Comment