Monday, November 1, 2010

:. akibat lupe paswed!! .:

assalamualaikum wbt...huiii lame da aku x update blog yg baru aku berjinak2 nih.bukan ape terlupe paswed da...xpe2...ari ni aku da reset paswednye.pasnih kompem x lupe dah.KOMPEM!
ok aku xde nk cerite ape2 sgt sebenarnye, cume nk bg tunjuk sikit2 malang yang menimpa aku n sista ku menjelang syawal yang lalu.perghhh.. parah tau..bukan luke parah..tp hati n jiwe kami parah..lagi2 tgok kereta sista aku tu..sian die..sib bekla die x fobia nk memandu.ekh bukan x fobia, tp terpkse buat2 x fobia.maunye x..mase kejadian tu mmg kami x sangke kemalangan tu jadik disebabkan perkare yang x sepatutnye berlaku.aku pun xnk cite kat sini..kalau korang nak tau cerite lebih lanjut, sile ke blog sista aku ni...ade tertulis kt sane, semuanye dgn gambo2 sekali http://akudiduniaitu.blogspot.com ok skang ni layan dulu gambo2 yg aku rajin nk upload nih : -

**luke kt kaki aku..sakit ok

**kereta sista aku

**perghh....


**menanges beb...
apepun aku n sista bersyukur, sbb TUHAN panjangkan umur kami, bg kami kesempatan melihat dunia lagi dan pling penting mase tu menyambut SYAWAL 2010.Alhamdulillah.Da 2 bulan kejadian tu berlalu.tp masih segar dlm ingatan aku n sista.mudah2an kami dijauhkan dr sebarang malapetaka sedemikian lagi..amin


No comments:

Post a Comment